A young man fascinated by the world of bullfighting has cut himself off from the world out in the countryside trying to give some shape to his obsession: interior bullfighting, bullfighting without a bull. A spiritual path based exclusively on technique as an end in itself. This is why, after a training period, he will begin to build a space of his own where he can stage his great performance.