Lola loves weddings, even if her own marriage is on the verge of breakdown and she suspects that Jorge, her husband, has fallen in love with Yasmina. Yasmina is desperate to marry Javi, a local cop who prefers to do things in his own time. Alfredo doesn?t believe in marriage, but would be willing to take the plunge for friendship or money. Un novio para Yasmina is a summer fable about convenience marriages, social commitment and life as a couple.