A female reporter and her cameraman are filming a team of firemen with the intention of portraying their profession, their way of life and their most dangerous situations. But, while accompanying them on a night-time call-out, what at first looked like a routine rescue operation turns into complete and utter hell. Trapped inside a building, the two firemen and the TV team have to confront an unknown, deadly horror. Something sinister and evil is spreading without control. Unexpectedly, the rules have changed. Now, the only thing that matters is to hide, survive, desperately try to escape. Beat fear before fear beats us. And continue shooting. No matter what happens. Right up to the very last moment.