A gigantic meteorite is hurtling towards Earth: it?s the End of the World. Desperation, chaos and death invade the planet. In the small town of Laguna, Ale decides to spend his final days on a drunken binge; but events force him to change his plans. Prisoners are escaping from the jails and one of them is on his way to Laguna for bloody revenge. No-one will try to stop him, except Rosa, Ale?s mother, who won?t give in: her son is set to experience an unforgettable End of the World.