Documentary about Mara 18 and, collaterally, about its bitter rival, Mara Salvatrucha, gangs created on the basis of their earlier Los Angeles counterparts, who spread terror in El Salvador. A detailed and precise tale of the contemporary imagery created in a globalized world describing the origins of one of the probable founding myths of organised crime.