Santiago de Chile, 1978. In the midst of the tough social context of Pinochet's dictatorship, Raúl Peralta, a man in his fifties, is obsessed with the idea of impersonating Tony Manero, John Travolta's character in Saturday Night Fever. His urge to reproduce his idol's likeness and his dream of being recognized as a successful showbiz star at a national television contest of Tony Manero impersonators, drive him to commit a series of crimes and thefts.