Julia wakes up in her apartment, surrounded by the bloody bodies of Ramiro and Nahuel. Ramiro is still alive. Both have been, obscure and simultaneously, her lovers, and one made Julia pregnant. Julia is sent to a prison for mothers and pregnant inmates. There she spends her first days absorbed and aloof. She hates to be a mother in this situation. The child is born, a baby boy. Bringing up a child in prison is difficult and annoying. This just happened against her will. But more and more, Julia feels the boy is the only valuable thing she has left. Julia visits Ramiro in the Men?s prison. The events of the night of the crime remain muddled for both, just like their feelings towards each other.