Diego is in love with his sister Andrea, and confronts the guilt and pleasure he gets from it. Andrea, however, keeps busy with other things: she?s got her own secrets to hide. Agustín, their father, has brought his new girlfriend Elisa home to live with them; she?s twenty years younger than him and comes from a lower social and economic class. Elisa will have to learn fast if she wants to be the social high-flyer she?s always dreamt of becoming. A family trapped in the rigid social mechanisms of the Peruvian upper class. A chronicle of decadence, hypocrisy and conformism in a frivolous and secretive environment, where people act like gods, above rules, above morality, and above credibility.