El Orejón is a violent and agoraphobic crime boss who lives surrounded by telescopes in a luxury high-rise apartment in the centre of Cali, Colombia. When his godson is killed he commissions a voodoo priestess to avenge the murder by casting a deadly spell on the killer; Eusebio. Miles away, Víctor is hired by El Orejón to collect money from a slippery pair of twins, making the disastrous decision to break the sacred law of the crime world and keep the cash for himself. Víctor and Eusebio meet for the first time in a room at a central hotel while waiting for a phone call with instructions. Neither of them suspects what?s about to hit them...