Managua, today. Yuma wants to be a boxer. In her poor neighborhood, gangs fight for control of the street. In her home, lovelessness is the name of the game. She dreams of the ring, energy and agile feet and hands. They are also her only options. A street, a theft, a chance encounter: Yuma meets Ernesto, a journalism student from the other side of the city. Despite their differences, they fall in love, attracted to each other by their shared desire to find their own space in the world.