A man in a suit makes one trip after another, in a collective minibus, on a raft, on foot. With him he carries a bag of money to pay for his wife's kidnap ransom. He's waiting for the signal to act. He makes these trips to escape police observation. He's alone. Accidentally alone. These journeys are useless, erratic. The border city suburb landscapes are something new, unknown to him. As remote and different as the North Pole.