Different stories revolving around five peanut hawkers on a summer Sunday in Rio de Janeiro. They spread out to the most picturesque corners of the city and try to find the best market for their wares. Each place -Copacabana, Pão de Açucar, Corcovado, Quinta de Boa Vista and Maracanã- is the setting for an episode typical of the carioca population.