Andrea, a NATO commander, is a true Casanova. Only able to make love in dangerous situations, his psychiatrist advises him to go on holiday and relax. But that?s when the trouble starts. San Sebastian Award for Best Director and Best Actor, Marcello Mastroianni, at San Sebastian Festival in 1965.