Five unlikely small-time thieves get a tip for a foolproof pawnshop robbery. Although they receive lessons from a retired safecracker, instead of reaching the strongbox they end up in a kitchen. The job goes wrong, but at least they have a good meal. Silver Shell at San Sebastian Festival in 1958, ex-aequo with Alfred Hitchcock?s Vertigo.