?Motema na ngai?, in Lingala, spoken in the Democratic Republic of Congo, literally means ?My heart?. The poetic language is used as an expression of tenderness or affection between two lovers. It could be freely translated as ?I love you!?. The director of this documentary, Juan Miguel Gutiérrez, comes out with it spontaneously every time he thinks about Africa.