When the medical prognosis talks of one, two, three... days left to live, can one decide what to do, how to feel? Idoia Sagarzazu, Basque actress and heroine of this tale, chose to marry... Celebrate, say her goodbyes; return home, allow herself to be accompanied, and live intensely and serenely until her very last breath. Against all odds, a lively, loving, courageous and moving document.