A man who travels back into the past by accident and meets his own self. A naked girl in the woods. A strange individual with his face wrapped in pink bandages. A disturbing hilltop mansion. Parts of an improvised puzzle in which horror, drama and suspense will draw you towards an unimaginable crime. Who is the murderer? Who is the victim?