NATO 1999an Jugoslavia airez erasotzen ari den bitartean, Milan txikia anaia zaharrenaren bila dabil, ezkutaketan jolasteko. Basoan beste pertsona bat topatuko du, ordea... Gerrak zibil errugabeengan duen eraginari buruzko erretratu errealista da.