Finn-ek higiezinen sektoreko sustatzaile ilun batentzat egiten du lan, zaindari gisa, baina boxeoan hastea du amets. azken biktima, Sonny, borroka huts baino gehiago bihurtzen denean, Finnek bere izaera bortitza onartu eta bere ideien alde egin beharko du.