Zohar atleta gaztea eta talentuz betea da, baina ama ezkongabeari apaindegian laguntzera behartuta dago. Lehenengo ezkongaia etxera heltzen denean, Zohar maskulinoak bere fiminitateari aurre egin beharko dio. amaren pausoak jarraitzearen ikaraz, Zohar mugara hurbilduko da.