Jerusalem. sabat-a hasi baino lehen, Katamonin auzoko elikagai dendan esne pixka bat erostera da Amnon. Erosi duen esnea galduta dago, ordea, eta amnon noraezean ibiliko da iluntzera arte. bitarte horretan, hainbat auzotarrekin egingo du topo.