1909ko martxoa. Bi gizon makina bat garraiatzen ari dira. makina hori tren geltoki bat eraikitzeko eta Pirinioak zeharkatuko dituen trenbidea zabaltzeko erabiliko dute. Ingurunea oztopoz beteta dago, eta mendira igotzea zaila den arren, gizonek igoerari ekingo diote. Hala ere, espedizioak ezusteko norabidea hartuko du. Gizonetako batek arazo berri bati aurre egin beharko dio...