Duela hiru urte istripua izan zuenetik, mokina gurpil-aulki batean dabil, mugitu ezinik. alaba Julia hari buruzko filma egiten ari da eskolarako. Monikak beldur handia zion bere burua gurpil-aulki batean eserita ikusteari, baina ere erronka handiagoa da, ordea, alaba emakume bihurtu dela eta laster bere bidea hartuko duela onartzea. ama baten eta alabaren arteko maitasun istorio honek mina, umorea, duintasuna eta ahultasuna nahasten ditu.