Andresek, Oaxacako gazteak, AEBetako muga igaro nahi du kosta ahala kosta, legez kanpo, baina heriotza, egarria eta basamortua aterako zaizkio bidera. Etsi duela dirudienean, Iparrerako grina nagusitzen zaio, eta plan sinesgaitz baina bikain baten bidez, muga igarotzeko azken saiakera abiatzen du.