Raquelek, emakume mikatz eta itxiak, 23 urte daramatza goi-klaseko Valdés familia ugariaren umeak zaintzen. Halako batean, Pilarrek, etxeko andreak, beste haurzaintzaile bat kontratatuko du, hari laguntzeko asmotan. Raquel, familiaren barruan daukan tokia galtzeko beldurrez, iritsi berria uxatzen saiatuko da tratu txar psikologiko krudelen bidez. Egoera behin eta berriz errepikatuko da harik eta Lucy, barnealdeko emakume irribarretsua, iritsi artean. Hark zulatuko du Raquelen oskola eta bizitza ikusteko modua aldaraziko dio.