Marseilla (Frantzia): Blancaren hamaseigarren urtebetetze egunean, bere ama hiru tona arrainek azpian harrapatuta hilko da, eta Blanca bakarrik geratuko da munduan. Vallecas (Madril): Julio Nieves, 65 urteko eraikuntza alorreko langileburu sendoa zerraldo erori da dutxatzen ari zela. Hortik aurrera, datorkion erretiro gogorrari egin beharko dio aurre. Zer egingo zenuke bizkar gainean urte askorekin eta munduan bakarrik zaudenean zerutik alaba bat eroriko balitzaizu? Gezurra bada ere? Zer egiteko gai gara bakarrik ez egoteko?