Juanek hamasei urte ditu eta saminean murgildutako etxe batetik alde egiteko saiakeran zirkulazio istripu bat izango du. Ibilgailua konpontzeko asmoarekin hiriaren alde batetik bestera doala hainbat pertsonaia ezagutuko ditu: Don Heber, lagun bakartzat Sica boxer txakurra duen mekanikari zaharra; Lucía, ibilgailuentzako ordezko piezak saltzen dituen dendan lan egiten duen eta iparra galdu xamarra duen ama gaztea; eta David, Bruce Leerekin eta borroka-arteekin obsesionatuta dagoen mekanikaria. Hiru pertsonaien mundu zentzugabe eta harrigarrira hurbiltzearekin batera, Juanek, munduan den gauza naturalena eta, aldi berean, ulergaitzena ulertuko du: heriotza.