Poppy lehen hezkuntzako irakasle gazte eta dibertigarria da, oso irekia eta eskuzabala. Espiritu askea da eta bizitza datorkion bezalaxe hartzen du, beti jarrera positiboari eutsita. Bizikleta lapurtzen diotenean gidabaimena ateratzeko ordua iritsi zaiola erabakiko du. Autoeskolako irakaslea tipo zaputza eta mingotsa da, baina elkar ezagutzen duten heinean argi geratuko da irakasleak askoz gehiago duela Poppyrengandik ikasteko alderantziz baino.