Salma, emakume palestinar alargun batek Israelgo Defentsa ministroaren aurkako borrokari ekitea erabakiko du; haren etxeak bere limoi-zuhaitzen eremuarekin egiten du muga, Israel eta Okupaturiko Lurraldeen artean. Salmaren zuhaitzak Defentsa ministroarentzat eta haren familiarentzat izugarrizko arriskua direla esango du poliziak laster, eta haiek moztu ditzaten aginduko du. Baina Salmak borrokan egingo du bere zuhaitzak eta bere bizitza salbatzeko.