Gau batez, berrogeita piku urteko hiru anai-arrebak dei bat jasoko dute Istanbulen: haien ama adindua Itsaso Beltzean duen etxetik desagertu da. Hiruak abiatuko dira amaren bila eta alde batera utziko dituzte, momentuz, beren arazoak. Laster geratuko dira agerian hiruen arteko tentsioak, Pandoraren kutxa ireki bailitzan. Elkar ezagutzen ez dutela konturatuko dira eta beren akatsei buruzko hausnarketa egin beharko dute, nahitaez.