Michael-ek depresioaren aurkako medikamentu berri baten saiakuntza klinikoan parte hartzeko izena eman du. Tamalez, pilulek albo-ondorio negatiboak dituzte eta esperimentua bertan behera utziko dute. Nolanahi ere, Michaelek ez dio uko egin nahi pilulek eman dioten lasaitasun eta autokontrol sentsazioari, eta saiakuntzarekin bere kabuz jarraitzea erabakiko du. Itxurazko arrakastarekin pozoituta, besteen bizitzak kontrolatzeko premia sentituko du. Pixkanaka, Michaelen jolas psikologikoak gogortu egingo dira aurkikuntza bat egiten duen arte. Horren ondorioz, bere ekintzak ikuspegi ikaragarri batetik ikusiko ditu.