Laura bere familiarekin itzuliko da hazi zeneko umezurtz-etxera; bertan, haur ezinduentzat egoitza irekitzeko asmoa du. Simon txikia, Lauraren semea, amari ezinegona eragingo dioten jolas arraroak egiten hasiko da eta dibertsio bezala hasi zena mehatxu bilakatuko da. Ustekabeko gertakizun batzuek haurtzaroan bere etxea izan zenaren iragan dramatikoan murgiltzera behartuko dute Laura.