Mexiko Hiriko Shakespeare eta Victor Hugo kaleen arteko izkinan dago Rosa Carbajalen ostatua; ezkutuko istorio liluragarria gordetzen duen estalpea. Duela 20 urte, Rosak, Jorge Riosse ezagutu zuen. Jorge bere maizterra izan zen eta laguntasun polita sortu zen haien artean. Zortzi urtez bizi izan zen etxean eta hura ezagutu zutenengan oroitzapen ezaba ezinak utzi zituen. Dena den, haren bat-bateko heriotzaren ondoren, bere izaeraren ezaugarririk ilunenak azalera atera ziren. Bi pertsonaia bakartiren deskribapen sakona da filma, modu indartsu eta arraroan elkarri lotuta dauden bi pertsonaiarena.