Rafael Bregman, 13 urteko nerabeak, birjintasuna galdu du, baina oraindik ez dio inori musurik eman. Bere ametsa betetzeko hainbat gauzaren aurka borrokatu beharko du: aknea, baldartasuna eta lotsa, esaterako. Hitz batean, nerabetasunari egin beharko dio aurre.