Hiru nerabe, Gerardo, Nano eta Raymundo, gasolina lapurtzen aritzen dira gauetan auto batean bueltaka ibiltzeko, norabiderik gabe. Ikusiko dugunez horixe da istorioa, nola bidaiatzen duten protagonistek amatxoren autoan norabiderik gabe; baina geldiune bakoitza errealitatearen aurka emandako kolpea izango da, eta laguntasuna proban jarriko du, eta muga hori oso mehea izan ohi dela erakutsiko digu, nerabeak garenean traizioaren, desengainuaren eta ezaugarri kamikazeak dituen elkartasunaren artean mugitzen baita laguntasuna. Horretaz gain, istorio intimista ere bada, non muturrek eta polarizazioak argi uzten duten zintzotasun eta kezka une txiki horiek direla gazteria definitzen dutenak, herrialde bat islatzen dutenak eta etorkizuna igartzen uzten digutenak.