Medikuak egun bat, bi, hiru... biziko garela esaten digunean, aukera al daiteke zer egin edo nola egon? Idoia Sagarzazu aktore euskalduna da istorio honetako protagonista eta berak ezkontzea, ospatzea, agur esatea erabaki zuen; etxera itzultzea, lagun zezaten onartzea, eta gogoz beteta eta lasai bizitzea, amaierara arte. Iragarpen guztien aurka, hau, dokumentu bizia, maitasunez beterikoa, ausarta eta hunkigarria da.