Yakuzako buruzagi bat kartzelan dagoen bitartean, Tamaki, haren emazteak, senarraren taldea zuzenduko du irmo. Bitartean, Makoto, Tamakiren ahizpa txikia, klan etsai bateko kide batekin ezkonduko da hark bortxatu ondoren. Bi ahizpak, odolaren bitartez batuta badaude ere, etsaiak diren yakuzako bi kiderekin ezkonduta daude, eta aukeratu egin beharko dute noren alde egin.