Sugimi-k, mafiarekin tratuetan dabilen detektibeak, bortizki engainatu ondoren, harekin zeharo maiteminduta zegoen Matsushima-ren mendeku gosea neurrigabea izango da. Sugimi sastatzen saiatuko da baina huts egingo du eta kartzelara bidaliko dute. Bertan, arraroa bada ere, Matsushimak ez du Sugimi salatuko. Dena den, Matsushimak gehiegi daki eta arrisku bat da; hortaz, bai Sugimik bai mafiak hura kartzelan bertan akabatzeko plan bat gauzatuko dute.