Kaku, jokalari bat izan daitekeena bezain gizalegezkoa da, eta Otoyo gortesauarekin dago maiteminduta. Nolanahi ere, Kakuk yakuzarekin dituen betebeharrek aldenduta dauzkate maitaleak, batez ere Kaku kartzelan dagoen bitartean. Artean, Otoyok gangster maltzurrei egin behar die aurre ez baitute banda defendatzeagatik kartzelan dagoen jokalari zintzoaren neskalaguntzat hartzen, salgai soiltzat baizik.