Kihachi Okamoto-ren Ankokugai trilogiaren zati den film honetan garaiko bi aktore garrantzitsuk parte hartzen dute: Toshirô Mifune eta Koji Tsuruta. Detektibe ustel bat Ooka eta Kozuka klanak aurkatzen diren auzo batera bidaltzen duteneko istorioa kontatuko digu.