Eguberritan, adineko bikote batek lau seme-alabak eta haien familiak izango ditu etxean. Agureek haietako bati etxean har ditzala eskatuko diote, herentziaren truke. Baina inork ez ditu gastuak bere gain hartu nahiko, eta hortaz, gurasoez libratzeko plan bat prestatuko dute.