1000. urte aldera, Alboino erregearen gortean, hiru pertsona arlotek, Bertoldo nekazaria, haren semea Bertoldino -beti tontakeriak egiten ari dena- eta Fra Cipolla da Frosolone -kinkatan sartzeko erraztasuna duena-, alde egingo diete egoera aldrebesenei beren abileziari esker. Azkenean, erregeak baroi izendatuko du Bertoldo.