First Aid: aristokrata esnob batek auto batek harrapatu duen oinezkoa ospitalean ingresatu nahi du, baina ez du lortuko; hortaz, istripua gertatu den lekuan utziko du berriz. Autostop: merkataritza-bidaiari batek hil egingo du jaso duen auto-stop egilea, hark, egin dizkion aieruak ukatu dituelako.