Cinecittà-ko ekoizle ospetsu batekin aurkitu ondoren, hiru gaztek zinema kamera bat ezkutatuko dute hotel bateko gelan. Haien hasierako asmoa maisulan bat filmatzea bada ere, azkenean, film iskanbilatsu bat egingo dute, baina arrakasta ziurtatua duena. Horrela, bi istorio kontatuko dira: amodiozko triangelu bat eta filmaren barneko filma.