Andreak, NATOko komandante batek, arrakasta handia du emakumeekin. Sexu-harremanak egoera arriskutsuetan bakarrik izaten dituenez, psikiatrak oporrak har ditzan aholkatuko dio, pixka bat erlaxa dadin. Orduan hasiko dira arazoak. Zuzendari Onenaren Donostia saria, baita Aktore Onenarena ere, Marcello Mastroiannirentzat, 1965eko Donostia Zinemaldian.