Antonio Scaparro emakumeekin obsesionatuta dago, batez ere berearekin. Zorionez, lasaitasun pixka bat topatuko du eraikineko ganbaran. Handik azalduko digu nola egiten duten emakumeek gizonen bizitza jasanezina.