Ercole Pappalardo, ministerio bateko artxibozain gizagaixo batek sekulako gorrotoa piztuko du bere nagusiarengan; horregatik, oinarrizko ikasketen ziurtagiria ez duela jakitean kaleratu egingo du. Ercole ezkonduta dago eta bost seme-alaba ditu. Albistea jakitean bere buruaz beste egitea erabakiko du, bere emazteari beste mundutik loteriaren zenbaki irabazlea esateko. Dena den, beste munduan ere, ez du zorte handirik izango koitaduak.