Etxebizitza finkorik ez duen pertsona talde batek eremu bakarti batean kanpatuko du. Eremu horretan babesleku antiaereo bat zegoen gerra garaian. Lurzatiaren jabeak bertan alabarentzat etxebizitza eraikitzea erabakiko du, ezkondu egingo baita. Albiste horrek ezinegona sortuko du taldean, baina, Cavaliere-k gidatuta, eta amarru baten bitartez, bertan geratzea lortuko dute. Hala ere, metroa eraikitzen ari direnek amore ematera behartuko dituzte.