Artxibo irudiz eta gaur egun filmaturiko irudiz osaturiko muntaketa egin du Daviesek, eta bere ahotsa jarrita, jaioterriko oroitzapenak kontatuko dizkigu, 40ko eta 50eko hamarkadako Liverpoolekoak, hain zuzen. Ondoren, aurrera egingo du gaur egunera iritsi arte, etenaldiak eginez Britainia Handiko hurbileko historiako gertakizun nagusietan, denborak bere hirian izan dituen eraginak erakutsiz, poesiaren, ironiaren, melankoliaren eta haserrearen artean mugitzen diren iruzkinen bitartez.