David nerabea da, eta trenez eginiko bidaia baten bakardadea aprobetxatuko du bere haurtzaroaren azken zatia gogoratzeko. Bizitzako zati hori Ameriketako Estatu Batuen hegoaldeko komunitate baptista batean igaro zuen; garai hartan, izeba Mae-k, bigarren mailako night-clubetako abeslaria, eragin handia izan zuen Davidengan, haren lagun eta konfidente bilakatu zen, Depresioak eta gerrak gurasoen ezkon bizitza suntsitzen zuten bitartean.